حفاظ پنجره

Wiki Article

موتور الکتریکی: موتور الکتریکی نیروی لازم برای باز و بسته شدن درب را تأمین می‌کند.

در پایان این نکته قابل ذکر است که مزایای این درب بیشتر از معایب آن است و همین امر باعث شده است که هر روزه بر تعداد خریداران درب اتوماتیک برای مکان‌های مختلف افزوده شود.

این نوع تیغه دارای مقاومت بالاتری هستند و برای پارکینگ ها، فروشگاه ها و... استفاده می شوند. درصد بسیار بالایی از تیغه استفاده شده در ایران از جنس آلومینیوم هستند. کرکره برقی آلومینیومی دارای شرایطی است که می توان به راحتی از آن در آب و هوای بسیار مرطوب و یا بسیار خشک استفاده نمود.

با توجه به ویژگی ها و مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای که پیش تر به آن پرداختیم؛ این درب ها قابل استفاده در ساختمان ها، مجتمع ها و غیره می باشند.

علاوه بر آسانی استفاده، درب اتوماتیک گرد همچنین به دلیل قابلیت کنترل و نظارت بر ورود و خروج افراد، افزایش امنیت را نیز به همراه دارد.

آنها می‌توانند به بهبود بهداشت، صرفه‌جویی در انرژی و سهولت استفاده کمک کنند. با این حال، آنها می‌توانند گران باشند و مستعد خرابی باشند.

درب‌های اتوماتیک به دلیل مزایایی که دارند، می‌توانند باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های مختلف شوند. این صرفه‌جویی‌ها به شرح زیر هستند:

کارایی انرژی: به حفظ دمای داخل ساختمان کمک می‌کنند و منجر به صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شوند.

متین هوشمند به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین مجموعه های فروش و نصب انواع درب اتوماتیک شیشه ای، قیمت ویژه ای را برای متقاضیان در نظر گرفته است.

به طور کلی تیغه های آلومینیومی وزن کمتری نسبت دیگر تیغه ها دارند.

قیمت درب اتوماتیک حیاط به عوامل مختلفی از جمله نوع درب، جنس درب، ابعاد درب، برند درب و کیفیت درب بستگی دارد.

درب شیشه ای اتوماتیک شامل شیشه ۱۰ میل سکوریت، لت، برد، چشمی اکسس وان، هنگر، تسمه، موتور دانکر، ریل، وسط دهنه و کاور پشت ۱۶ سانتی است.

افزایش امنیت: درب‌های اتوماتیک حیاط به دلیل اینکه از راه دور قابل کنترل هستند، امنیت را افزایش می‌دهند.

قرار دادن درب شیشه ای اتوماتیک به صورت اسلایدی یا کشویی و به طور مطالعه از رفرنس طراز شده با شیار بالا.

Report this wiki page