درآمد دلاری

Wiki Article

لطفا از طریق پنل کاربری لینک سایت مورد نظر خود را به واحد نقد کردن درامد ارزی ارسال فرمایید تا بررسی شود.

سرزمین متجرمین ایران: این سایت برای انجام پروژه های ترجمه و تولید محتوا است. ثبت نام کنید و با این سایت پروژه انجام دهید و کسب درآمد کنید.

برای این کار به یک سیم‌کارت خارجی، کارت اقامتی خارجی و سرور مجازی از مبدا یک کشور خارجی نیاز دارید. اگرچه تهیه هر یک از این موارد، کار راحتی نیست اما این امکان وجود دارد که همگی آن‌ها را (به اضافه گرفتن تایید اکانت پی‌پال) در قالب یک پکیج کامل، تنها از طریق ثبت سفارش در سایت وبمسترمنتور، مستقیماً تحویل بگیرید.

ساخت و فروش محتوای دیجیتال مانند ایبوک، دوره‌های آموزشی، نرم‌افزارها، قالب‌های وب، فایل‌های صوتی یا تصاویر که در زیر به طور مختصر به توضیح این روش‌ها می پردازیم:

از دید ایرانی اکسپرت، راه دیگر کسب درآمد دلاری، تولید محتوا در یوتیوب است. یوتیوب حاضر است در ازای دیده شدن ویدیوهای شما، هزینه پرداخت کند.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که از منابع معتبر و قانونی برای کسب درآمد استفاده می‌کنید.

کاربر گرامی برای نقد کردن درامد ارزی پنل ایرانیکارت باید سطح ۲ باشید (کارت ملی و کارت بانکی)، نیازی به پاسپورت و …. نیست.

شما می توانید از هر ولتی، ارز مورد نظر خود برای فروش را به صرافی ایرانیکارت منتقل کنید.

به جز این سایت‌ها، گالری‌ها، فروشگاه‌های لباس و کفش و … و خبرنگاران هم جزو خریداران بالقوه تصاویر و ویدیوهای شما هستند. همچنین شما می‌توانید در پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام، تیک‌تاک، پینترست و …، تصاویر و ادیت‌های خود را متنتشر و کم‌کم به یک بلاگر تبدیل شوید و آموزش عکاسی و ادیت هم راه درآمدی جدید شما باشد.

در این مقاله از سایت وبمسترمنتور با ما همراه شوید تا شما را با روش‌های کسب درآمد دلاری از طریق گوشی آشنا کنیم. با یادگیری این روش‌ها، هنگامی که سایر افراد با پرسه‌های بی‌هدف در اینترنت زمان ارزشمند خود را تلف می‌کنند، شما در حال کسب درآمدهای دلاری قابل توجه خواهید بود. پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

کاربر گرامی روش‌های مختلفی برای دریافت پول از بازی وجود دارد که بستگی به بازی مورد نظر شما دارد. توجه کنید که درآمد حاصل از بازی‌ها توسط ایرانیکارت نقد نمی‌شود.

کاربر گرامی، با توجه به حساسیت بسیار صرافی کوین بیس در ارتباط با اکانت‌های ایرانی، امکان همکاری و یا فعالیت در این صرافی برای اکانت های حقیقی و حقوقی در ایران فراهم نیست.

ایرانیکارت: ایرانیکارت از بهترین سایت های کسب درآمد با گوشی است. درامد دلاری آسان خدمات ایرانیکارت را به دیگران معرفی کنید، پس از ثبت نام شخص، هر خریدی که از سمت وی انجام شود، درصدی از آن برای شما در نظر گرفته می شود.

برای اطلاع از سایت های کسب درامد با گوشی، سایت‌های خارجی و داخلی بسیاری هستند که خریدار تصاویر و ویدیوهای شما هستند و یا آن را منتشر می‌کنند و اگر کسی فایل باکیفیت آن را بخواهد، به‌فروش رسانده و درصدی را به شما می‌دهند.

Report this wiki page